"כנס בוגרים" לציון 15 שנים לישיבת "שער התלמוד" בבני-ברק

    צבי הדס 1 Comment on "כנס בוגרים" לציון 15 שנים לישיבת "שער התלמוד" בבני-ברק
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ביום ראשון אור לט"ו בשבט נערך "כנס הבוגרים" לרגל חמש עשרה שנה ליסוד ישיבת "שער התלמוד" בבני-ברק.

    ראשי הישיבה ורבניה יחד עם תלמידיה, בוגריה וידידיה התכנסו בדיבוק חברים לחוג בשמחתה של תורה. המעמד התקיים בנוכחות רבנים ואישי ציבור, ביניהם המרא דאתרא דשכונת קריית הרצוג, הגאון רבי יהודה אריה שוורץ שליט"א, רב שכונות צפון בני ברק, הגאון רבי שמשון אלטמן שליט"א, הגאון רבי אברהם הכהן רוט שליט"א, יו"ר ועדת הכספים חבר הכנסת משה גפני, מזכ"ל דגל התורה יעקב אשר, סגן ראש עיריית בני ברק מנחם שפירא ועוד.

    את המעמד פתח ראש הישיבה, הגאון רבי יצחק שמעון ברוורמן שליט"א, שנשא דברים נלהבים וביאר את מהות הישיבה כמקום המטביע את חותמו על תלמידיו למשך כל ימי חייהם ותיאר את הישיבה והאווירה המרוממת הספוגה בין כתליה, המהווה בית יוצר לגעגוע וכיסופים לחיי הישיבה – כיסופים הנותנים את חותמם על תלמידי הישיבה לאורך כל ימי חייהם.

    ראש הישיבה הרב ברוורמן הודה לח"כ הרב גפני המבקר בישיבה מידי שנה וחש את החשיבות הרבה של מוסדות מסוג זה, המהווים חממה לבני נוער מתמודדים ודואג לתקציבים מיוחדים לשם כך. בנוסף הודה לרב יעקב אשר המסייע ותומך בדרכים שונות ומגוונות לישיבות מסוג זה. בדבריו התרפק ראש הישיבה על ימי קדם ואמר: "הרב יעקב אשר פעל בעצה אחת יחד עם ראש עריית ב"ב לשעבר, הרב מרדכי קרליץ, ושניהם זימנו אותי אליהם ואמרו לי: 'כנס למתחם השומם בפרדס כץ, הקם את הישיבה והפרח את השממה!'".

    IMG_6831 IMG_6997 IMG_6655 IMG_6846 IMG_6772 IMG_6922 IMG_6897 IMG_6895



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      זה האורחי כבוד שלהם?? החברי הכנסת